محصولات لوله پلی آمید تهران پولیکا

لوله پلی آمید (POLYAMIDE PIPE)  که به اختصار به آن لوله ی PA  نیز گفته می شود.متریال و ماده اصلی پلی آمید جزء پلیمرهای مهندسی ساز قرار دارد.

لوله های پلی امید تهران پولیکا لوله مذکور در انواع گوناگون: شاخه ای، کلافی، تک جداره، دوجداره و بصورت خطدار و بدون خط تولید می شود.

محصولات تولید شده شرکت تهران پولیکا توسط مهندسین متخصص و زبده در سایز و قطرهای متفاوت بگونه ای طراحی شده است که در برابر سایش، ضربه، ترک خوردگی، خم شدن و انعطاف پذیر بودن مقاومت بسیار بالای از خود نشان می دهد.

از این رو میتوان از لوله پلی آمید شرکت تهران پولیکا در ساخت قطعاتی که نیاز به ویژگی مکانیکی بالایی دارد استفاده نمود.

همچنین از لوله های pa بعنوان یک روکش مقاوم و بادوام برای مفتول و کابل ها نیز می توان استفاده نمود.

آزمایش شده برای کاربردهای صنعتی یا وسایل نقلیه ، که به دلیل ویژگی های مکانیکی پایدار و طولانی مدت ، دوام عالی را تضمین می کنند.

تعریف:

نام عمومی پلی آمید نایلون است که جزوی از خانواده پلیمرهای مصنوعی محسوب می‌شود. پلی آمید برای نخستین بار در شرکت DuPont توسط والاس کاروترز تولید شد.

به دلیل این که این پلیمر از اتصال واحدهای تکرار شونده پیوند آمید تولید می‌شود، نام آن را پلی آمید نهادند.

این مشخصات الزامات و روشهای آزمایش برای توصیف لوله و اتصالات پلی آمید را برای استفاده در قسمتهای اصلی سوخت و خدمات برای كاربردهای دفن و دفع مستقیم را پوشش می دهد.

لوله های پلی آمید تحت پوشش این مشخصات برای استفاده در توزیع قسمت های مختلف در نظر گرفته شده است.

لوله ها و اتصالات پوشیده از این مشخصات با استفاده از نخ های لوله ای ضعیف به یکدیگر وصل نمی شوند. روشهای پیوستن مطابق با الزامات عنوان 49 CFR قسمت 192.283 واجد شرایط هستند.

این استاندارد برای رسیدگی به کلیه نگرانی های ایمنی ، در صورت وجود ، مربوط به استفاده از آن نیست. وظیفه این استاندارد بر عهده کاربر است که ایمنی ، بهداشت و عملکردهای محیطی مناسب را تعیین کرده و کاربرد محدودیتهای نظارتی را قبل از استفاده تعیین کند.

ویژگی های محصولات

از ویژگی های لوله پلی آمید می توان به مقاومت سایشی بالا ، ضربه پذیر ، مقاومت ترک خوردگی بالا در خم شدگی های متوالی ، انعطاف پذیری و اشتعال پذیری  (بدون دود می سوزد) اشاره داشت.

لوله های پلی آمید در روکش مناسب جهت کابل و مفتول ساختن قطعاتی که نیاز به ویژگی های مکانیکی بالایی دارند کاربرد دارد.

لوله برق پلی آمید به صورت شاخه ای ، کلافی همچنین به شکل خط دار ، بدون خط و دوجداره موجود است.

• استحکام خوب
• مقاومت بالا در برابر مواد نفتی و حلال‌ها
• ضربه‌پذیری بالا
• مقاومت سایشی بالا
• قابلیت انعطاف‌پذیری
• مقاومت بسیار بالا در برابر خستگی
• نفوذپذیری در برابر بو
• مقاومت ترک‌خوردگی بالا
• مقاومت ترکیدگی بالا

انواع:

انواع لوله های پلی آمید به شرح زیر است:

پلی آمیدها از جمله ترموپلاست‌های نیمه کریستالی هستند که می‌توانند زنجیره‌های ماکرومولکولی خود را بر پایه دو نوع مونومر تشکیل دهند.

رنگ طبیعی پلی آمیدها به دلیل کریستالیته بودن شیری و در عین حال رنگ‌پذیر است. اگرچه پلی آمیدها مواد قابل اشتعالی هستند، اما می‌توان از آن‌ها در دمای ثابتی از منفی 30 تا مثبت 70 درجه سانتی‌گراد استفاده کرد.

پلی آمیدهای 11 و 12 مواد پلاستیکی با منشا گیاهی هستند که از منابع تجدیدپذیر مشتق شده‌اند.

این گروه اگرچه مقاومت حرارتی بالایی ندارند، اما در طولانی مدت می‌توانند ثبات عملکرد داشته باشند و کارایی خود را حفظ کنند. همچنین می‌توانند در دماها، فشارها و شرایط شیمیایی گوناگون مورد استفاده قرار گیرند.

پلی آمیدهای 11 و 12 در تولید قطعاتی که کاربرد ایمنی دارند و به ماندگاری و قابلیت اطمینان بالا نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربرد:

لوله های پلی آمید برای تولید ورق، لوله، شیلنگ،روکش های مقاوم کابل و مفتول در برابر خورندگی، چرخ دنده، قاب پمپ ها و مته برقی، فلاش دوربین، قاب چراغ های خودرو، تسمه های بسته بندی، تانک و مخازن روغن سوخت، واشر، فیلتر روغن، کلاه ایمنی، طناب و برس، موی عروسک و …مورد استفاده قرار می گیرند.

لیست قیمت :

برای مشاهده لیست قیمت لوله های پلی آمید محصولات تولیدی تهران پولیکا با ما در ارتباط باشید.

مطلب پیشنهادی:

برای تعمیر انواع لوازم خانگی می توانید به سایت دو سوت تعمیر مراجعه کنید.